פלנינג

מחקר ותכנון אסטרטגי

אחראית על התוויית אסטרטגיה מגזרית ייעודית ומספקת בין היתר גם שירותי יעוץ שיווקי ואסטרטגי. צוות הפלנרים מלווה את הלקוח החל משלבי המחקר (תוך עבודה מול מכוני מחקר, במגוון שיטות מחקר, איסוף הנתונים, זיהוי מגמות וטרנדים וניתוח הסביבה התחרותית, דרך זיקוק תובנות צרכניות מגזריות, פיצוח הבריפים, הכנת תכניות פעולה ועד בחינת האפקטיביות של המהלכים השיווקיים.

לאורך השנים התוותה המחלקה, מהלכים אסטרטגיים פורצי דרך אשר הביאו להצלחות עסקיות של לקוחות המשרד, למשל, פיתוח קטגוריה חדשה עבור תנובה - יוגורט בכדים. קטגוריה, אשר מכניסה כיום לתנובה מאות מיליוני שקלים, מהלך "פוואזיר רמדאן" של בזק, פעילות חדשנית שהביאה את מסורת "הפוואזיר" מהעולם הערבי לדף הפייסבוק של חברת בזק, וסייעה בהחדרת האינטרנט המהיר למגזר וחיזוק אהדה למותג, מהלך שזיכה את המשרד בפרס האפי.

לצד חברות ומותגים מובילים המחלקה מעניקה גם שירותי ייעוץ וליווי לגופים ציבורים וממשלתיים, כמו: משרד הבינוי והשיכון, משרד הבריאות, מיזם קולקטיב אימפקט ועוד..